simple is beautiful
Fluo Kids: Yeah dude, I rock !
2 ... 2 ...

Saturday, August 25, 2007

Yeah dude, I rock !



Crédit: Cynthia

Cet automne, il me faudra surement un veston. Un peu aimant à emogirl, mais que je pourrais pretter a mon père aussi et qui va donc avec des chaussures bateaux. Je vais certainement opter pour le daim, même si c'est dur à entretenir. Je sais pas je me sens bien mais c'est toujours les mêmes qui ne recoltent que des bad vibes. Comme Singuila, quand je regarde en bas de ma fenêtre, je me dis qu'il y a de plus en plus de tensions. Qui peut me dire ce qu'il se passe ? La pression monte dans la place, il va y avoir de la casse. Yé yé.

Alex, est-ce que je peux t'appeler, MAN ?

When Puzique released their first EP last year, "Thomas" was the track that inspired a lot of the new french producers that were waiting for the classic moments in quality house music. Boys Noize & D.I.M. are back togther as Puzique and "Don'T Go" is actually not the sound of BNR because it's a classic filter house track. But the slaming 909 snares, the old school character & the screamo factor make it even to the A-side.
On the flipslide you ll find the other musical side of Puzique. "Cissor" is Electronica-techno. Pure analog sounds, with a little Feadz vs Roule' touch. Already loved by Justice. "Suite 9" is charming because of its the organ-piaono that gives that track it s character...but wait till you heared it's break! Boysnoize records ? Quality, MAN!

Puzique - Suite9 (BNR015)

0 comments:

Post a Comment